30. 1. 2015

Piatkový výbuch smiechu

Na konci pracovného týždňa musí byť vždy zábava, "vo tom žádná".
Zrejme si toto heslo vzali k srdcu aj na na jednom nemenovanom emailovom portáli, kde na mňa vedľa políčok pre prihlásenie vyskočila takáto reklama.
Na čo nasledoval výbuch smiechu ... veď uznajte sami:  

Ako človeku ktorý sa trochu v tých internetoch vyzná mi to samozrejme nedalo, chcel som sa pobaviť ešte viac.
Cez anonymné okno som teda klikol na tento úžasný banner a začal sa baviť na amatérsky spísanej (a ešte amatérskejšie do SK preloženej) pseudo-vedeckej práci.
Najviac ma ale "rozsekala" diskusia/príspevky(?) pod článkom.
Samozrejme všetko je čistý fejk a kto by pochyboval, stačí nahliadnuť do zdrojového kódu HTML stránky.
Tu je ukážka príspevkov :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára