13. 11. 2014

Hnus velebnosti ... učiněný hnus!

Aj keď moje meno (resp. priezvisko) naznačuje k obľube horných ženských partií, nehanbím sa priznať že dom "dolník".
O to viac sa mi hnusí a je mi fakt na grc z toho čo sa objavilo nedávno na internetoch ...


MEGA hnusná naolejovaná (a samozrejme riadne zretušovaná) RIŤ akejsi Kim Kardashian.
Zámerne píšem "akejsi", pretože táto postavička je vraj označovaná za celebritu, pričom mi nieje známy žiadny dôvod prečo by takto mala byť naozaj označovaná, resp. sociálne zaraďovaná.

Niečo v živote dokázala v zmysle, pomohla/pomáha ľuďom?, zaslúžila sa v niečom o to aby sme sa mali všetci lepšie?, vynašla niečo užitočné?, proste tým že sa tu vyskytla, je jej prítomnosť významným prínosom pre celý svet či vesmír?

Pokiaľ mi je známe tak nie!

Takže fakt nechápem tú celosvetovú internetovú histériu okolo jej hnusnej MEGA-RITe!

Keď veľký zadok (zámerne píšem zadok, pretože toto nižšie zadok je - narozdiel od je MEGA-RITE), tak radšej takýto :)
PS: 14.11.2014
tak som sa kdesi na internetoch dočítal že toto stvorenie s veľkou MEGA-RIŤOU je pôvodom Arménka ... nie som žiadny rasista ... ale preto mi nesedela je ani-čierna-ani-biela farba pokožky ... ona to asi nakoniec bude nejaká cigaňa (eventuálne rómka) ... a tým sa VEĽKOSŤ vysvetľuje.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára