Modrý mužíčkovia ... a jedna modrá cica

Nedávno som dostal možnosť mrknúť sa na aktuálny "kasový trhák" kín - Avatar-a.
A moje dojmy ... ?



Priemerný film v modernom (resp. modrom) podaní z prostredia sci-fi indiánov a kovbojov.
Žiadny "wááw" efekt a úžasom otvorené ústa ...

Napríklad animáciam postavičiek často až príliš okato chýbalo "géčko", na to že sa všade písalo že režisér čakal s realizáciou filmu až mu to pokročilé techniky animácie a simulácie dovolia.
Nepochybne, animátori odviedli na prostredí, krajine a iných virtuálnych vecičkách ohromný kus práce, ale už v polovici filmu (nechutne dlhý a miestami až nudný dej) ma všetká tá krása proste omrzela.

Prostredie a jeho špecifické časti (zvlášť nočné zábery prírody na Pandore) mi niekedy až moc nápadne pripomínali niektoré questy z adventúry Beyond Good & Evil ... ktovie, možno sa nechali inšpirovať.

Takisto mi tam tak trocha vadila Sigourney Weaver. Ja si ju proste (a asi väčšina skôr narodených) budem vždy spájať s Votrelcami.

 

Proste z môjho pohľadu film ako každý druhý iný ...

Komentáre