Akcia: Autolekárnička


Milí vodiči, vodičky a možno aj polovodičky ...
Už vás napadlo niekedy mrknúť sa preventívne do svojej autolekárničky ?
Mňa to nedávno napadlo, pretože som pri jednej zvláštnej (samozrejme neškodnej) príležitosti potreboval použiť nejaký ostrejší predmet. Keďže mám v aute lekárničky dve (jedna je staršia tzv. "po záruke" a druhá podľa nových predpisov), otvoril som tú staršiu a zhrozil som sa ...

Nožnice, no skôr sa natíska pomenovanie "nastrihané pásiky papierového plechu s plastovými očkami", by som asi v prípade nutnej potreby ťažko použil.

Ako som sa neskôr presvedčil tak ani papier a nie ešte nejaký obväz alebo gázu by som s nimi proste ani len neprefidlikal (viď. posledné foto).



Ako som už spomenul, materiál použitý na výrobu nožníc bol viacmenej "papierový", takže akýkoľvek čo i len najmenší detský tlak ich krásne deformoval čo dokazujú aj priložené fotky.

 

 

Komentáre