Aukcie a dražby nového tisícročia

Internetové aukcie a dražby sú v dnešnej dobe celkom šikovným nástrojom ako lacno niečo zohnať z druhej ruky (tieto aukcie ale využívajú aj niektoré obchody a ponúkajú nový tovar za ešte výhodnejšiu cenu), alebo sa jednoducho niečoho zbaviť.
Keďže som kedysi takto úspešne predal staršiu videokameru na kazety, začal som uvažovať aj nad odpredajom digitálneho ultra-zoom fotoaparátu = prechod na zrkadlovku.

Do očí mi z mne už neznámeho dôvodu padla web stránka spoločnosti aukro ...



Decentný a prehľadný design stránok, spoločnosť taktiež nie neznáma, tak prečo to tu neskúsiť. Po zbežnom prieskume som teda začal samozrejme s registráciou.
Všetko vyzeralo OK, zadávanie údajov prebehlo bez problémov, overovací email taktiež prišiel obratom a potom BUM !
Na konci registrácie, kde by každý normálny človek čakal oznámenie v zmysle "Ďakujeme Vám, môžete sa prihlásiť ..." na mňa vyskočila zelenkavá správa že "Registrácia prebehla v poriadku a v priebehu 14 dní obdržíte obálku s aktivačným kódom" ... !

Áno, v dnešnej dobe, v dobe moderných IT technológií ...

Nechápem prečo toto nemajú oštrené nejakou SMS bránou s aktivačným kódom, priamym telefonátom operátorky na zadané telefónne číslo registrovaného do 24 hodín od registrácie a podobne.

Okrem toho som sa od kolegu na druhý deň ešte dozvedel a samozrejme potom aj dočítal vo všeobecných podmienkach (ktoré sú samozrejme dobre schované ako všade inde) že spoločnosti pri predaji aukciovaného tovaru vzniká automaticky nárok na podľa tabuľky určenú províziu ...

... a tak som nakoniec radšej zvolil bezplatný One, Two, Sold ...

Komentáre